صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی سیم دار | شیلنگ صنعتی با کیفیت عالی در بسته بندی جدید و کلاف تجاری

شیلنگ فشار قوی سیم دار | شیلنگ صنعتی با کیفیت عالی در بسته بندی جدید و کلاف تجاری

شیلنگ فشار قوی سیم دار شیلنگی است که از چهار یا شش لایه سیم فولادی تشکیل می شود و برای فشار کاری بالا استفاده می شود. فشار کاری با توجه به سایز و کارایی از ۱۰۰ بار تا ۱۰۰۰ بار متغییر است. شیلنگ هیدرولیک سیم دار فشار قوی در جهت انتقال سیالات هیدرولیکی مانند روغن هایی با پایه نفت، سوخت، روانکارها، امولسیون و هیدروکربن ها و … استفاده می شود. شیلنگ های صنعتی به شیلنگ هایی گفته می شود که در صنایع بزرگ و مادر تخصصی از جمله نفت و گاز، معادن، راه سازی، تونل سازی، دریایی، کشتی سازی، صنایع دفاع، صنایع شیمیایی و مواد غذایی و… به کار گرفته می شود.

                   

شیلنگ فشار قوی سیم دار | شیلنگ صنعتی با کیفیت عالی در بسته بندی جدید و کلاف تجاری

فروش شیلنگ هیدرولیک سیم دار فشار قوی

فروش شیلنگ هیدرولیک سیم دار فشار قوی شیلنگ هیدرولیک سیم دار فشار قوی در سایزها و برند های مختلف به فروش می رسد. برای خرید شیلنگ سیم دار، شیلنگ های فشار قوی و شیلنگ صنعتی، شیلنگ هیدرولیک، اتصالات هیدرولیک، بهترین شیلنگ آب، انواع شیلنگ فشار قوی پنوماتیک، انواع بست ها و لوله های مسی، شیلنگ گاز نسوز، انواع شیلنگ آب و … می توان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کرد و محصول مورد نظر خود را خریداری نمود. قیمت شیلنگ سیم دار با توجه به نوع و سایز و برند آن متغییر است و می توان به صورت آنلاین از قیمت آن مطلع شد.

قیمت شیلنگ فشار قوی آب در بازار

لیست قیمت شیلنگ فشار قوی آب در بازاردر اقتصاد امروزه در ایران به دلیل نوسانات ارزی شاهد تغییر قیمت لحظه ای کالا ها هستیم و بازار به صورت زنجیره به هم متصل است به همین علت نمی توان قیمت دقیقی از کالایی را عنوان کرد که برای حل این مشکل می توان هنگام خرید برای اطلاع از قیمت ها  به صورت آنلاین سراغ فروشگاه های اینترنتی معتبر رفت و در این زمینه کسب اطلاع کرد و یا تلفنی از فروشندگان از قیمت مطلع شد. قیمت انواع شیلنگ ها هم چنین برا اساس مواد اولیه به کار رفته و نوع کاربرد و سایز متغییر است. از این رو مراکزهای فروش سعی خود را در ارائه مشاوره به مشتریان خود داشته و بهترین محصولات را به آن ها پیشنهاد می دهند.

شلنگ های صنعتی و انتقال آب چند لایه فشار قوی

تولید شلنگ های صنعتی و انتقال آب چند لایه فشار قویشرایط و پارامترهای مختلفی برای تولید شیلنگ های صنعتی موثر می باشد که از جمله آن ها می توان به فشار وارده بر شیلنگ، اندازه شیلنگ، سازگاری شیمیایی شیلنگ اشاره نمود . می توان از شیلنگ های صنعتی جهت انتقال سیالات از قبیل روغن، آب، هوا و غیره در فشار های بالا استفاده نمود نکته مهم این است که جنس مورد استفاده در ساختن شیلنگ های صنعتی بر اساس نوع مصرف و سفارش مشتریان متفاوت است اما ماده اصلی جهت استفاده در شیلنگ های صنعتی پلی اتیلن می باشد. این شیلنگ ها به مایعات این امکان را می دهند تا در فشار بسیار بالا در محیط های خطرناک بدون خطر و مطمئن انتقال یابند. شیلنگ ها از لاستیک های با کیفیت ساخته شده و به شدت عایق بندی می شوند تا دوام شان افزایش پیدا کند و قادر باشند مایعات را با سرعت هدایت کنند که این امر در صنعتی که در آن استفاده می شود بسیار ضروری است.

پخش کننده شیلنگ تفلون سیم دار دو لا سیم

پخش کننده شیلنگ تفلون سیم دار دو لا سیمپخش کننده های زیادی در سراسر ایران در زمینه پخش شیلنگ تفلون سیم دار دو لایه وجود دارند. که اجناس خود را به صورت کلی و  عمده و جزئی به فروش می رسانند. که با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان با این پخش کننده ها آشنا شد و جنس و قیمت محصول مورد نظر خود را با اجناس های مختلف مقایسه کرد و بهترین خرید را از نظر کیفیت و قیمت انجام داد و از خرید خود رضایت کامل را داشت. با انتخاب بهترین فروشگاه های اینترنتی می توان کالایی که با بهترین مواد اولیه ، با کیفیت و با قیمتی مناسب است را تهیه کرد. در هر مرکز فروش عرضه کننده ها بیشترین سعی خود را در راستای فروش بهترین نوع شیلنگ ها را دارند.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

خرید عمده شیلنگ های فشار قوی

شیلنگ های فشار قوی را می توانید در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار دهید و یکی از کابرد های این وسایل در آتش نشانی می باشد. خرید عمده شیلنگ های فشار قوی برای خ