صبرا
خانه / شیلنگ صنعتی / انواع شیلنگ صنعتی| تهیه شیلنگ های با کیفیت دارای تاییدیه NSF

انواع شیلنگ صنعتی| تهیه شیلنگ های با کیفیت دارای تاییدیه NSF

انواع شیلنگ صنعتی در دیگر صنایع و معادن  کاربرد دارند و تجهیزات استراتژیک صنایع مختلف می باشند. و به دلیل استفاده از آنها در محیط های پر خطر لایه بیرونی آنها طوری طراحی شده که در برابر آتش و مواد شیمیایی مقاومت و ماندگاری داشته است. شیلنگ صنعتی و هیدرولیک تحت فشار بالا می باشند و وظیفه آنها انتقال سیالات است. انواع این محصول از سیم های تابیده شده و نخ های مستحکم استفاده شده اند. و لایه ای که محافظ بیرونی است در برابر انواع مواد شیمیایی٬ روغن ها٬ و هوا مقاومت بالایی دارند. و در هنگام تماس با این مواد ماندگاری خود را حفظ خواهند کرد.

 

انواع شیلنگ صنعتی| تهیه شیلنگ های با کیفیت دارای تاییدیه NSF

قیمت شیلنگ های لاستیکی صنعتی در بازار

لیست قیمت شیلنگ های لاستیکی صنعتی در بازارلیست قیمت شیلنگ های لاستیکی صنعتی در بازار متفاوت هستند. و مهمترین عامل دخیل در تعیین قیمت این محصول کیفیت و تخصصی بودن شیلنگ ها می باشد. و نوع مقاوم و با کیفیت آن با برندهای معتبر از دوام و عمر بالایی برخوردار هستند. و نوع فشار قوی و نوع ضد حرارت و ضد اسید به دلیل تخصصی بودن از قیمت های بالاتری برخوردار هستند.

قیمت شیلنگ هیدرولیک و شیلنگ های ترموپلاستیک نیز نسبت به نوع معمولی آن قیمت بالاتری نیز دارند. عرضه ی این محصول عمده و مستقیم از کارخانه نرخ کمتری دارند. و وجود واسطه در عرضه آنها باعث گران شدن قیمت است.

برند٬ هزینه تولید٬ نوسانات بازار٬ و سیاست ها کشور باعث تغییر در نرخ این محصول است. و کمبود مواد اولیه و گران شدن آن جهت ساخت این محصول باعث بالا رفتن نرخ آنها است.

شیلنگ های خارجی وارد شده در ایران به دلیل خرج شدن ارز از کشور قیمت های بالاتری دارند.

پخش انواع شلنگ هیدرولیک و ترموپلاستیک در ایران

پخش انواع شلنگ هیدرولیک و ترموپلاستیک در ایران

پخش شیلنگ هیدرولیک و ترموپلاستیک در ایران در سراسر استان ها توسط شرکت های تولید کننده این محصول صورت می گیرد. این شرکت ها انواع تولیدات خود مانند انواع شیلنگ هیدرولیک٬ شیلنگ های فشار قوی٬ شیلنگ ضد حرارت و ضد مواد شیمیایی و اسیدی٬ شیلنگ تفلون٬ شیلنگ پنوماتیک٬ چسب شیلنگ هیدرولیک٬ شیلنگ گاز نسوز٬ و شیلنگ استنلس استیل زره دار غیره را عرضه می کنند. 

عرضه بهترین شیلنگ آب فشار قوی و ضد حرارت با بالاترین کیفیت ها توسط نمایندگی های فروش در انواع مختلف عرضه می شوند. و در دفاتر فروش نیز این شیلنگ ها به صورت عمده عرضه می شود.

این محصول در صنایع مختلف کاربرد دارند که به صورت صنعتی تولید می شوند و در انواع کیفیت ها و مشخصات ویژه وارد بازار می شوند.

مثلا شیلنگ های نفت یا گاز با شیلنگ مواد اسیدی و شیمیایی و شیلنگ آب متفاوت خواهد بود.

همه ی این تولید کنندگان و نمایندگی ها و فروشگاه ها در سایت های فروش خود و شبکه های اجتماعی و فروشگاه های مجازی نیز اینترنتی عرضه می کنند.

مرکز فروش انواع شیلنگ صنعتی

مرکز فروش انواع شیلنگ صنعتی در تبریزمرکز فروش شیلنگ صنعتی در تبریز در بازار تجهیزات صنعتی در انواع مختلف عرضه می شوند. خرید شیلنگ هیدرولیک در تبریز به صورت های مختلف عرضه می شود. به دلیل وجود کارخانه تولید کننده انواع این محصول در تبریز در انواع متفاوت و کیفیت عالی در نمایندگی ها و دفاتر فروش در این شهر عرضه می شود. یا توسط شرکت های پخش در سراسر ایران توزیع می شوند.

فروش شیلنگ هیدرولیک و شیلنگ صنعتی و غیره در شهر تبریز توسط دفاتر فروش شرکت تولید کننده در سراسر کشور عمده عرضه می شود. و علاوه بر پخش در کل کشور توسط خود کارخانه یا شرکت های تجاری پخش در کشورهای خارجی نیز صادرات می شوند.

در این استان خیابانی متمرکز به این محصولات اختصاص دارد. که بیشتر فروشندگان آن در یکجا جمع هستند.

انواع شیلنگ ها در این مرکز فروش عرضه می شود٬ و به دلیل رقابت در فروش در این مکان با نرخ مناسب عرضه می شوند. و علاوه بر شیلنگ های صنعتی نو شیلنگ های دست دوم نیز عرضه می شوند.

 

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

قیمت و خرید شلنگ فشار قوی| تهیه شیلنگ صنعتی اصل با قیمت باورنکردنی

برای بدست آوردن لیست قیمت و خرید شلنگ فشار قوی باید از مشاوران خبره در زمینه ی فروش این نوع شلنگ ها راهنمایی گرفت زیرا آن ها در زمینه فروش شلنگ های فشار قوی و ت