صبرا
خانه / شیلنگ / نمایندگی فروش شیلنگ یاسا در تهران

نمایندگی فروش شیلنگ یاسا در تهران

نمایندگی فروش شیلنگ یاسا در تهران در هنگام فروش اطلاعات کامل و دقیقی را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا بتوانند انتخاب بسیار راحت و آسانی داشته باشند کلنگ ها در انواع متفاوت و مختلف موجود است که برای خرید آن به صورت متراژی حساب میشود شما می توانید طرح شلنگ مورد نظر خود را از طریق همین سایت بیابید و آن را ثبت سفارش کنید تا در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل خود تحویل بگیرید این امر سبب شده است که شما در وقت خود صرفه جویی کنید و برای یک شلنگ با کیفیت به بازار ها نروید.

 

نمایندگی فروش شیلنگ یاسا در تهران

مشخصات شیلنگ آب یاسا نمره ۲٫۵

 مشخصات شیلنگ آب یاسا نمره 2.5

 

مشخصات شیلنگ آب یاسا نمره دو و نیم را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم تا بتوانید انتخاب راحتی داشته باشید مشخصات این شلنگ بیشتر برای آبدهی است و بیشتر افراد برای منزل خود استفاده می‌کنند این شلنگ محکم است و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد که و همین دلیل سبب شده است افراد بسیار زیادی از این محصول خریداری کنند و موجب فروش بیشتر آن شده است.

اگر شما را هنگام خرید اطلاعات و مشخصات کاملی از شیلنگ آب بیاسایی نمره دونی داشته باشید می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید مقاومت بسیار بالایی دارد که دولایه و صلاح می باشد ضخامت آن بسیار زیاد است از این شلنگ بیشتر برای گاز استفاده میشود زیرا مقاومت بالا و ضخامت بسیار مناسبی برای انجام این کار دارد به همین دلیل ما به شما عزیزان کمک می‌کنیم تا بتوانید این محصول را به راحتی خریداری کنید.

نمایندگی فروش شیلنگ یاسا با توجه به قیمت این مسئول کیفیت های متفاوتی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند که شما میتوانید کیفیت آن را با توجه به بودجه مالی خود انتخاب کنید.

خرید عمده شیلنگ ۳/۴ دو لایه

خرید عمده شیلنگ 3/4 دو لایه خرید عمده شیلنگ ۳/۴ دو لایه با قیمت بسیار مناسب باعث فروش بیشتر این محصول نیز شده است این شلنگ در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد و آب از آن به راحتی عبور می کند شما می توانید از این شلنگ برای منزل خود و یا برای ورودی های گاز خود خریداری کنید که این شلنگ ۲ لایه می باشند و گاز را از خود عبور نمی دهد به سرعت پاره نمی شود.

شیلنگ یاسا یکی از بهترین شیلنگ های موجود در بازار امروزه می باشد که افراد بسیار زیادی را جذب خود کردند زیرا کیفیت این محصول بسیار بالا می باشد و مشخصات آن کمک می کند تا شما بتوانید خریدی بسیار راحت داشته باشید.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

مراکز عرضه شیلنگ لاستیکی نرم نخ دار

انسان با استفاده از شیمی و پلیمر ها وسایل و ابزار زیادی را تولید کرده است که یکی از این ابزار ها شیلنگ های لاستیکی است که در دنیای امروز بسیار کاربردی است و در