صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی لاستیکی/ قیمت آن در سال جدید

شیلنگ فشار قوی لاستیکی/ قیمت آن در سال جدید

شیلنگ فشار قوی لاستیکی، شیلنگی است که تحت فشار زیاد، با پلاستیک ترکیبی، پلاستیک ارتجاعی در برابر حرارت و یا تفلون تولید می شود؛ کار این شیلنگ لاستیکی انتقال سیلات برای انتقال نیرو به ماشین های هیدرولیک است.

با در نظر گرفتن وضعیت قیمت اجناس در بازار نمی توان لیستی ثابت از قیمت ها ارائه داد، خریداران این محصول باید به نحوی از قیمت روز این کالا مطلع شوند.

شیلنگ فشار قوی لاستیکی/ لیست قیمت آن در سال 98

اولین کارگاه تولیدی شیلنگ فشار قوی لاستیکی ضد اسید

اولین کارگاه تولیدی شیلنگ فشار قوی لاستیکی ضد اسید

امروزه انواع شیلنگ فشاری در کشور تولید و یا وارد می شود، از این رو نمی توان یک تولید کننده را به عنوان اولین معرفی کرد. هر نوع از این محصول اولین تولید کننده ی منحصر به خود را دارد.

شیلنگ فشار قوی ضد اسید یک نوع از شیلنگ لاستیکی صنعتی می باشد. شیلنگ های لاستیکی صنعتی در محیط های سرباز مختلفی همچون حوزه پتروشیمی و مواد شیمیایی، ماشین آلات و مواردی که دستگاه ها باید در محیط های خارجی قرار داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در ماشین الات هیدرولیکی که نیاز به انتقال نیرو دارند استفاده می شود، این شیلنگ ها بخاطر جنس خاصی که دارند توسط مواد اسیدی و خورنده آسیب نمی بینند. به این خاطر خریداران این نوع از شیلنگ ها باید انواع شیلنگ فشار قوی صنعتی پلاستیکی را در نظر بگیرند تا در نهایت انتخاب مناسبی داشته باشند.

سفارش عمده شیلنگ فشار قوی آب از جنس لاستیک

سفارش عمده شیلنگ فشار قوی آب از جنس لاستیک

شیلنگ های فشار قوی آب در مشاغلی چون کشاورزی کاربرد دارند، این نوع از شیلنگ ها که ارتجاعی هستند و به راحتی توسط آب ساییده نمی شوند، همچنین آفتاب در محیط باز نمی تواند به آسانی باعث پوسیدگی این شیلنگ ها شود می توانند به صاحبان این مشاغل در انتقال آب با فشار و حجم زیاد کمک میکند تا به راحتی و بدون دردسر به آبیاری محصولات خود بپردارند. کشاورزانی که زمین هایی با وسعت زیاد را زیر کشت دارند از این شیلنگ ها در دستگاه های مخصوص آبیاری خود استفاده میکنند.

مشتریانی که دارای مشاغل بزرگ هستند به نحوی که با ماشین آلات هیدرولیکی سرو کار دارند یا از تولید کنندگان محصولاتی هستند که در آن از سیلنگ های هیدرولیکی استفاده می شود می توانند محصول مورد نظر خود را به صورت عمده سفارش داده و خریداری کنند. شرکت های تولید کننده ی این محصول سفارشات عمده ی مشتریان خود را با قیمت تولید به آن ها عرضه می کنند و برای اطمینان خاطر خریداران برای محصولات خود ضمانت قائل می شوند.

مراکز فروش شیلنگ بخار فشار قوی لاستیکی

مراکز فروش شیلنگ بخار فشار قوی لاستیکی

شیلنگ بخار فشار قوی در پکیج های شوفاژی و فن کویل ها مورد استفاده قرار میگیرد. این شیلنگ ها بخاطر ترکیبات به کار رفته در آن ها، دارای مقاومت زیادی نسبت به فشار بالای بخار هستند و به راحتی دچار آسیب و خوردگی نمی شوند.

امروزه فروش شیلنگ لاستیکی فشار قوی در انواع مختلف توسط نمایندگی های مستقیم فروش، واسطه های عرضه کننده این محصول، سایت های رسمی تولید کنندگان و واسطه های فروش شیلنگ فشار قوی انجام می شود. افرادی که برای مصارف شخصی و جزئی خود به این شیلنگ ها احتیاج دارند به راحتی می توانند از فروشگاه های موجود در سطح شهر کالای مورد نظر خود را تهیه کنند.

اطلاع از قیمت روز انواع شیلنگ لاستیکی صنعتی

اطلاع از قیمت روز انواع شیلنگ لاستیکی صنعتی

قیمت شیلنگ های لاستیکی صنعتی بر اساس مواد به کار رفته در تولید، فناوری به کار رفته در آن و اندازه ی شیلنگ متفاوت است.خریداران می توانند با مراجعه به سایت های رسمی تولیدکنندگان این محصول و مقایسه کردن موارد مختلف از جمله قیمت، کیفیت و کارایی کالا انتخاب بهتری داشته باشند.

مدتی است بخاطر نواسانات زیاد در قیمت کالاها نمی توان قیمت ثابتی را برای محصولات بیان کرد به این خاطر خریداران می توانند برای اطلاع از قیمت روز انواع شیلنگ های لاسیتیکی صنعتی از روش های زیر استفاده کنند:

به سایت های رسمی تولید کنندگان یا سایت های عرضه کننده این محصولات که به عنوان واسطه ی فروش فعالیت میکنند مراجعه کنند، مستقیما با شرکت تولید کننده تماس حاصل نمایند یا از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی های مستقیم اقدام کنند.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

خرید عمده شیلنگ های فشار قوی

شیلنگ های فشار قوی را می توانید در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار دهید و یکی از کابرد های این وسایل در آتش نشانی می باشد. خرید عمده شیلنگ های فشار قوی برای خ