صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / سایز شیلنگ فشار قوی | توزیع انواع شیلنگ ایرانی و خارجی در اندازه های مختلف

سایز شیلنگ فشار قوی | توزیع انواع شیلنگ ایرانی و خارجی در اندازه های مختلف

توزیع کننده انواع شیلنگ های فشار قوی ایرانی و خارجی در ایران زیاد به چشم می‌خورند که در کار پخش این شیلنگ ها در اندازه های مختلف فعالیت می کنند، قیمت یک شیلنگ فشار قوی به جنس برند و سایز شیلنگ فشار قوی بستگی دارد، شیلنگ پنوماتیک هم نوعی شیلنگ فشار قوی محسوب می‌شود که برای دستگاه های هیدرولیک که با فشار روغن بسیار بالا کار می کنند کاربرد دارد. شیلنگ فشار قوی کارواش هم از همین نوع شیلنگ ها محسوب می شود ولی با این تفاوت که به جای روغن آب با فشار بالا در این شیلنگ ها جریان دارد.

سایز شیلنگ فشار قوی | توزیع انواع شیلنگ ایرانی و خارجی در اندازه های مختلف

مرکز فروش انواع شیلنگ هیدرولیک

مرکز فروش انواع شیلنگ هیدرولیک

شیلنگ هیدرولیک چیست:

شیلنگ هیدرولیک به نوعی از شیلنگ های فشار قوی اطلاق می شود که در وسایل هیدرولیکی، از داخل آن روغن با فشار بالا عبور کرده و بوسیله آن جک بالا می رود.

فروشگا های عرضه انواع شیلنگ و اتصالات فشار قوی مرکز فروش انواع شیلنگ هیدرولیک هم می باشد، توجه به علامت استاندارد اتصالات هیدرولیکی بسیار حائز اهمیت است زیرا این اتصالات فشار بسیاری را تحمل می کند و چه بسا که استفاده از انواع غیر استاندارد آن باعث ایجاد خطرات مالی و حتی گاهی جانی شود. پس همیشه این شیلنگ ها را از مراکزی خرید کنید که اجناس اصل و درجه یک را بفروشد.

واردات شیلنگ های هیدرولیک و فشارقوی از برند های معتبر دنیا

واردات شیلنگ های هیدرولیک و فشارقوی از برند های معتبر دنیا شرکت‌های مختلفی به واردات انواع شیلنگ از کشور های معتبر تولید کننده این شیلنگ های فشار قوی مشغول هستند، واردات این شیلنگ ها توسط شرکت های بزرگ و معتبر ایرانی انجام می شود و اجناس وارد شده تمام استاندارد های ایران را کسب می‌کنند،

شیلنگ های فشار قوی و هیدرولیک که توسط این شرکت ها وارد شده، از طریق فروش عمده به تمام شهرهای ایران صادر می شود. فروشگاهای شیلنگ صنعتی و اتصالات صنعنی مهم ترین مشتریان این وارد کننده ها محسوب می شوند. شرکت های مختلف ایرانی که پتانسیل تولید شیلنگ های فشار قوی و هیدرولیک را دارند در کنار محصولات تولیدی خود به واردات شیلنگ های فشار قوی خارجی ار برند های معتبر دنیا مشغول هستند تا از این طریق محصولات خود را در کنار آنها بفروشند.

قیمت انواع سایز های شیلنگ فشار قوی

لیست قیمت انواع سایز های شیلنگ فشار قوی

کاتالوگ شیلنگ هیدرولیک و لیست قیمت انواع سایز های شیلنگ فشار قوی از مهم‌ترین ابزار تبلیغاتی تولید کنندگان و وارد کنندگان این محصولات به حساب می آید. این لیست قیمت‌ ها به فروشندگان جزئی که در تمام شهرها فعالند ارسال می شود تا علاوه بر تشویق خریداران به خرید، آنها را از قیمت روز انواع شیلنگ و اتصالات فشار قوی مطلع سازند.

لیست قیمت شلینگ های فشار قوی بسته به نوع، برند و جنس شیلنگ ها متفاوت است، شیلنگ های هیدرولیک پر کاربرد ترین شیلنگ های فشار قوی محسوب می‌شوند و در هر خودرو و وسیله نقلیه کاربرد دارند. بعد از شیلنگهای هیدرولیک، شیلنگ های باد پر کاربرد ترین نوع شیلنگ ها هستند. قیمت شیلنگهای هیدرولیک از قیمت شیلنگ های باد گران تر هستند و جنس بهتری دارند. لیست قیمت انواع شیلنگ و اتصالات را از اینترنت و فضای مجازی هم به راحتی می‌توان پیدا کرد. این لیست قیمت ها توسط تولید کنندگان محصولات شیلنگ و یا وارد کنندگان آن در اینترنت و سایت های مربوطه موجود هستند.

سفارش شیلنگ فشار قوی GOMAX سایز DN4

سفارش شیلنگ فشار قوی GOMAX سایز DN4برای سفارش شیلنگ فشار قوی سری DN4 می توان به شرکت وارد کننده این شیلنگ برای خرید عمده مراجعه کرد. شیلنگ فشار قوی GOMAX ساخت یک شرکت معتبر ایتالیایی است که کیفیت بالایی دارد. همچنین برخی سایت های اینترنتی به فروش این شیلنگ مشغول هستند. برخی ویژگی های این شیلنگ عبارت هستند از :

  • این شیلنگ از سه لایه ساخته شده است که عبارتنداز :۱_لوله از جنس ترمو پلاستیک ۲_پلیمر انعطاف‌پذیر ۳_ روکش ترموپلاستسکی بت رنگ نارنجی و قرمز
  • قابل استفاده بجای لوله با قطر یک چهارم اینچ
  • قابل استفاده در دمای منفی ۳۰ تا مثبت ۱۳۰ درجه
جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

خرید عمده شیلنگ های فشار قوی

شیلنگ های فشار قوی را می توانید در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار دهید و یکی از کابرد های این وسایل در آتش نشانی می باشد. خرید عمده شیلنگ های فشار قوی برای خ